10x5

10 frågor om sex och kärlek
är du singel ? Ja 
haft något seriöst förhållande förut ? Inte riktigt 
haft sex ? Nope, oskuld 
varit gravid ? Nej 
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Ja det gör jag. Efter F. 
kärlek eller sex ? Looove 
har du varit riktigt kär i någon ? Skoja inte..
finns det någon för dig just nu ? Nej.. eller asså det är komplicerat
hur många gångar har du haft sex ? zero 

10 frågor om dig själv
fullständiga namn ? Veronica Sara Burman
när fyller du år ? 20 Juli 
några utsmyckningar på din kropp, isf vad ? Hål i öronen. Ska ta piercing i naveln också 
vad har du på dig just nu ? Mjukisar och ett vitt linne 
vilken årstid är bäst ? Sommar. 
hur ser den perfekta morgonen ut för dig ? Vakna typ 11-12 och sen äta frukost och bara chilla och se att det inte typ regnar eller är dåligt väder. Det förstör fan hela dagen. 
vad tycker du mest om hos dig själv ? Att jag är social och har lätt att lära känna folk 
vad är du bra på ? Prata haha 
vem älskar du mest på denna jord ? Jag kan inte bara peka ut någon sådär.
sover du hellre själv än tillsammans med någon ? - Beror på. Ibland vill jag sova själv och ibland är det mysigt med någon. 

10 frågor om dina vänner
vem är din allra bästa vän ? - Fanny är jag med varje, varje, varje dag. Så hon är nog min allra närmasta! Vi är med varandra dygnet runt ungefär. Men Hanna Olsson känner mig lika bra efter allt vi gått igenom. Så dom två är mina allra bästa får man väl säga. 
vem vet allt om dig ? - Hanna Olsson och Fanny Robertsson. 
vem är den roligaste av dina vänner ? Oj, jag vet inte. Alla mina vänner är roliga på sina egna sätt haha 
vem är snyggast av dina vänner ? Hatar att peka ut såhär, alla är snygga juuuu. 
vem är mest partyprisse ? Jesper min babe, haha
vem är den du helst har filmkväll med ? - Hanna O <3 
vem av dina vänner är mest "evil" ? - Emelie A är fett farlig assåååå 
vem röker av dina vänner ? - rätt många 
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med?- Fanny 

10 frågor om din familj
vem står dig närmast ? - Mamma 
har du bra kontakt med båda dina föräldrar ? - Ja det har jag. Träffar båda ofta 
vem är farligast i din familj ? - Jag 
vem ser roligast ut i din familj ? - min lillebror haha 
har ni några djur ? - En hund. Men han är inte hemma just nu 
vem är coolast ? - Jag såklart? dum fråga 
vem har du mest gemensamt med ? - Isabel tror jag. 
vem står för underhållningen ? - Vi har ingen speciell som står för underhållning direkt 
vem sover du oftast med ? - Ingen av dom
roligaste kvällen med familjemedlem ? - Förstår inte frågan. 

10 frågor om idag
vad har du gjort ? - Jag har varit med massa vänner 
har du varit glad idag ? - Jag har varit väldigt glad idag 
har du varit ledsen idag ? - Inte ledsen direkt, men finns en grej som får mig på lite sämre humör 
har du gjort något bra idag ? - Jaaaaaa! Skitstolt :D 
har du slått någon idag ? - nope, inte ens fanny faktiskt
vad ska du göra nu ? - Snart ska jag sova tror jag. 
har du gjort något dåligt idag ? - Nej inte vad jag minns. 
vad har du ätit idag ? - Jag har ätit frukost och middag 
har du duschat idag ? - nope, ska snart duscha 
är du trött ? - jävligt trött 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0