Bagge björnen

Dagen började med att jag & Fanny var tvungna att gå upp kvart i åtta imorse. Vid tjugo över nio hämtade Fannys pappa oss och körde oss till skolan. I skolan hände inte ett piss. Det ända roliga var att träffa gamla elever. Oscar kom dit, min babe! Vid ett gick jag & Fanny iaf hem och vid fem åkte vi till Körslaget. Har inte sätt ett ända program men hejade helt klart på Bagge! Ser verkligen upp till honom och han verkar så mysig. 

Eftersom att vi får vara backstage osv så fick vi vara där alla deltagare + bagge, putte, bengan & hon louise är. Så vi gick runt bland dom men alla hade fullt upp så vi ville inte störa. Började näsan gråta när jag såg Bagge! Åååå. Tyvärr så åkte ju Bagge ut idag vilket sög... bästa :( 
Bengan kom fram till oss och hälsade & så snackade vi med han lite & putte sa vi hej till. Men Bagge hade fullt upp tyvärr. 
 
Efter programet så åkte vi hem till mig och nu har vi precis ätit pasta. Vi är extremt trötta så ska snart gå och ta bort sminke och lägga oss. Sova vet jag inte om vi ska göra, men ja nått iaf. Herregud, nu är jag så trött att jag inte ens vet vad jag skriver. Vilket vimmel inlägg. Stackare. Kramar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0