Bra lördag

 
Har varit en supermysig lördag. Vid fyra var jag först med Fanny i forum. Hon fixade sina naglar! Dom blev superfina. Sen åkte vi in till stan och satte oss på Coffeehouse By George och tog en varsin sallad. Vi satt där rätt länge och bara snackade. Supermysigt! Världens bästa vän. 
Vid halv åtta åkte vi till Gustavsberg och träffade Sec, Erik, Emil, Jesper, Oliwer, Adam och några. Vi åkte vidare till centrum. Det var så himla kallt ute så jag och Fanny gick in på 222an och där inne var Kevin, Elias, Adam H, Sune osv. Gick runt i mystofflor och filt runt mig och bara chillade. Snackade osv. Vid tio kom Cajsa, Angela, Emelie A, Vendela, Moa osv. Sen kom Sec och dom och Victor. 
Hahaha varför sitter jag och skriver alla namn? Spelar ändå ingen roll vad alla heter. Så skit i det nu! Jag hade det iaf superbra med en massa vänner. Kom hem vid halv tolv någonting och nu ligger jag och lyssnar på Justin & fryser. 
Imorgon har jag andra planer. Sover hos Fanny och vi ska träffa några. Hoppas eran Lördag varit & är bra. Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0