Kempe gott

30 grader varmt, sol, bad, god mat, pefekt. Allt detta i Oktober. Sjalvklart ar jag inte i Sverige utan i Spanien just nu. Med Fanny, min pappa, Isabel, hennes van Bea & pa Torsdag kommer min farmor, henns man Nenne & min faster Sarah. Pa fredag gifter sig pappa & Isabel. Har nere i Spanien. Kommer bli super mysigt. 
Vi kommer hem pa mandag nasta vecka. Har precis varit nere vid stranden och solat & badat. Fyfan vad jag vill flytta hit. Jag mar sa bra. Vill aldrig till Sverige igen. 

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad härligt det låter! Vi har höstrusk här i Sverige. Puss

Svar: Nu är jag också hemma i Sverige. Jag saknar er. Puss!
veronicaburman.blogg.se

2012-10-09 @ 20:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0