Måndagar är inte tillåtna

 
Måndagar borde fan inte få vara tillåtna. Den jobbigaste dagen som finns. Man är seg på morgonen, skolan är seg och måndagens schema är det tråkigaste i världshistorian. Vi har bara tråkiga ämen. Matte, NO, spanska, lästid, mentorstid & bild. BILD. Jag spyr på det ämnet. För det första är jag så extremt dålig på det och för det andra så har vi en lärare som är konstig. Som för övrigt är min granne, och det gör det extra jobbigt. För då "måste" jag liksom vara trevlig mot henne, annars blir det awkward när vi möter varandra hemma. 
I alla fall, måndagar är inte bra. Så är det bara. Måndagar ger dåliga vibbar helt enkelt. 
 
Efter skolan blev det helt ok. Jag & Fanny åkte till centrum och mötte Savannah och Amanda. Vi gick in på 222an och träffa en massa annat folk. Fanny drog efter någon timme och då var jag kvar i kanske 2 timmar till med Savannah, Amanda, Ida, Michaela, Jesper, Sec, Isac osv osv osv osv. Fast det var massa andra där så orkar inte ta upp alla namn! Bara onödigt. 
Tog bussen hem med Sec, Jesper och Isac iaf. När jag var hemma så pluggade jag lite, åt middag och sen har jag bara chillat gaaaaalet! Snart ska jag stänga av datan för jag får huvudvärk när jag tittar in i skärmen. Och nu fick jag svettningsattackar. Maigaaaaad! Måste ta av mig koftan. Tjingelling. 
Föresten får jag tillbaka min mobil om lite drygt 5 dagar. GLAD_CHEY_98 <33333 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0