oppa

Väldigt ocharmig bild på mig & min fina. Men jag tycker om dig väldigt mycket faktiskt!
 
Är det Måndag idag? Ja, okej, det var det. Denna måndag har iaf spenderats med Fanny, Kevin, Elias, Sune, Cajsa, Elin, Sebbe, Moa och en massa andra. Vi har mest chillat och bara tagit det lugnt. Var på 222an tills tio och sen åkte jag, Fanny, Kevin, Elias, Moa, Cajsa, Elin, Sune och Angela till donken i Mölnvik. Vi var där bara ett litet tag för jag, Fanny & Elias skulle ta elva bussen hem. Så ja, det gjorde vi. Vid halv tolv någon gång så kom jag & Fanny hem hit och nu har vi bara snackat en massa och myst. 
Vi ska sova nu för imorgon ska vi upp elva för att sen åka in till stan med Elias och Kevin. Hörs nån imorgon eller nått, kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0