PRAO, dag ett

 
Första praodagen är avklarad. Kommer trivas så jävla bra med mina två! Idag var vi mest nere i lagret och markerade kablar och skruvade på hjul, lekte med massa kablar, åt en skitgod lunch osv. Tim, som är med oss nere i lagret är den snällaste killen som finns. Så sjukt skön och vi kunde inte fått nån bättre! Så jävla nöjd. Kanske inte låter så jätte kul att markera kablar, men hela stämmningen mellan oss alla fyra var så jävla bra. Alla skrattade och hade det skitkul. Den här veckan kommer bli jävligt najs asså! 
 
När jag kom hem var jag helt slut. Angela & Fanny följde med ett tag. Angela drog vid halv fem tror jag & Fanny drog vid sju. Har precis kollat klart på x factor och ska snart lägga mig och kolla på någon film! Imorgon ska jag upp 7.15 och sen iväg till jobbet. Låter så vuxet att säga jobbet, haha. 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0