questions

Hur var du som person för 3 år sedan? Osäker, omogen, kaxig bakom skärmen, liten. 
Har du blivit nobbad någon gång? Ja. 
Har du ett nyårslöfte för i år? Ja det har jag. 
Har du haft ett one-night-stand? Nope. 
Hur ofta tar du foton på dig själv? Hahah, rätt ofta. 
En låt som påminner dig om något? Loreens låt Sober (acoustic) påminner mig om Filip. 
Är du på g med någon? Nej. 
Är du kär i någon? Inte kär, men jag börjar få känslor för en person. 
När vill du ha barn? Runt 30. 
Vad ska dina barn heta? Så långt har jag inte tänkt än. 
Vilken alkoholdryck är godast? Cider. 
Vet dina föräldrar att du dricker, om du gör det? Ja det gör dom. 
Röker eller snusar du? Jag röker. 
Ett favoritcitat? Finns massor. Men t.ex "People cry, not because they're weak, it's because they have been strong for to long" 
Hur såg du ut för 1 år sedan? Hade extremt fula ögonbryn. Noppade som en regnbåge. Jag sminkade mig inte särskillt bra, haha. Hade därimot kommit ifrån all fjortisskit. Mitt hår var ändå rätt fint. Hade rätt långt & blont hår.
Hur såg du ut för 5 år sedan? Oj. Blond, liten, knubbis, alltid glad. Typ så. 
Är du utseendefixerad? Skulle ljuga om jag säger att jag inte är det. Men jag är inte extrem. 
När kysste du någon senast? En månad sen.
Vad betyder mycket för dig? Mina nära vänner & familjen/släkten. 
Älskar du någon? Ja det gör jag. 
En bra serie? Följer ingen serie. 
Liknar du någon kändis? Har hört folk säga att jag liknar Kendall Jenner, men jag vet inte... gör jag det? 
Vart skulle du vilja bo? Spanien, Fjärdhundra eller USA. 
Vad är det bästa som hänt dig? När min lillebror föddes tror jag. Ren jävla lycka. 
Vad är det värsta som hänt dig? För några månader sedan när jag mådde så sjukt jävla dåligt pga en massa saker. Och en annan sak som jag inte tar upp. 
Ett fint ord? Bieber ♥
Hur många har du haft sex med? Ingen. Jag är oskuld. 
En artist/ett band du gärna vill se live? Justin Bieber. Och det ska jag göra också! 
Vad har du för mobiltelefon? Iphone 
Vilken klass går du i? 8a. Bästa 

 


Kommentarer
Postat av: Vendela

Kaxig bakom skärmen, Sarinotiderna <3

Svar: Haha, ett mycket bra exempel <3
veronicaburman.blogg.se

2012-10-05 @ 09:45:44
URL: http://vendelan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0