Sunday

Hola gatos! Idag är det Söndag. Sista dagen hemma i Sverige på en vecka. Imorgon eftermiddag åker jag till Spanien och stannar där en vecka. Taggad som attan asså! Skönt att komma ifrån Sverige ett tag också. 

Jag har förjävligt ont i huvudet just nu & ska snart gå och göra nudlar till mig. Sen ska jag tvinga pappa att hämta mig & sen ska jag till han och packa allt. 
 
Imorgon går jag i skolan på förmiddagen och sen vid lunch åker jag, Fanny & dom andra två till Arlanda. Sen är det adios till Sverige på ett tag. Sköööönt! Ligga på stranden, softa, äta god mat, ute på kvällarna, och massa annat. Loooove. Nu ska jag sluta drömma mig bort och lyfta på mitt feta ärsle och göra nått vettigt. Nudlar here I coooome 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0