Tre dagar

 
Fredag - I Fredags efter skolan så åkte jag & Fanny till centrum. Där träffade vi Cajsa, Angela & Emelie lite snabbt. Sen träffade vi Oscar och var med han ett tag. Sen kom Jesper, Sec, Isac, och säkert 8 till. Guuud vad jag har saknat mina grabbar! ♥ Så jag kramade ihjäl dom när jag såg dom. 
Vi satte oss i ett bås och snackade. Alla killar var skit skumma så jag och Fanny satt och skratta åt dom. Sen skulle vi dra hem, var det tänkt, men då ringde Savannah och sa att hon såg oss. Och då var hon inne på 222an med Malin, Ida & Michaela, så vi gick dit och åt glass med dom. Snackade en massa i säkert flera timmar. Super mysigt! Sen träffade vi Amanda, Victor, Elias, Pontus och flera andra en snabbis också. 
Sen åkte jag hem till mamma och då kom Hanna till mig. Vi gick och köpte massa gott och sen kollade vi på film & snackade. Somnade redan vid tolv. 
 
(har bara bilder på mig och Simon från i lördags)
Lördag - Lördag var det menat att jag skulle till stan med moster men jag orkade verkligen inte. Så jag var hemma på dagen och låg bara och segade. Var skittrött och sov typ. Vid åtta åkte jag hem till Hanna och så kom Simon och Hanna S också. Vi hjälpte Hanna att vara barnvakt. Vid tio kom Camilla & Henrik hem, och då la vi oss andra och kollade på tv, snackade, kolla på datan och sånt. Tog det lugnt helt enkelt. 
Sen låg vi uppe hyfsat sent och kollade på film i sängen. Super cåååsy! 
 
 
Söndag - Idag har jag inte gjort mycket. Kom hem till mig vid typ två. Då satte jag mig och pluggade och vid fyra kom pappa och hämtade mig. Nu sitter jag här och borde egentligen plugga, men jag skiter i det idag. Pluggar imorgon ist. 
Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0