Dagen du bara fejkar ditt leende går det för långt

Musik kan vara så jävla skönt att lyssna på. Har lyssnat på musik hela dagen idag. Typ. Ett litet uppehåll mellan två och fyra bara för att vi tog familjefoto, annars har jag haft musik i öronen hela dagen. Vid halv sju hämtade pappa mig och vi åkte hem till gurra igen. Jag städade lite i mitt rum och sen gick jag ut en sväng. Snacka om att jag behöver tänka just nu asså. Får panikattacker och får svårt att andas. Så deg var skönt att komma ut och bara gå. Lyssna på hög musik och bara tänka. Inte göra något annat. Jag behövde det.
Vid åtta satte jag mig och tittade på X factor. Kinesen och bruden på slutet var grymma. Rapparen också & Frida. Många var bra. Ååååååå jag vill också vara med. Om jag vågar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0