I didn’t fall. The floor just needed a hug.

 
Hej vänner. Har precis pluggat som en jävla galning. Han 4 läxor på 30 min, vadå snabb? Vid halv nio kom jag iaf hem. Har varit och träffat massa fina vänner som jag inte träffat på en evighet sen. Jag träffade Adrian också, åååå vad jag har saknat han! Helt sjuk. Fina fina vän ♥ 
Sen träffade jag massa annat skönt folk. Skolan var rätt så soft. Hände inte sådär jätte mycket! Vi var på nått komunhus och lekte politiker, hahah. 
Imorgon är det torsdag och sen är det bara en dag kvar & sen helg! Naaaaajs. Fast den här helgen ska jag inte göra så himla mycket! 
På fredag ska jag träffa Hanna, och så kanske vi skulle träffa Simon & sen ska jag tvinga henne att träffa Jesper, Sec, Isac och några ett tag också. Sen sover hon hos mig! 
Lördag & Söndag har jag inget planerat. :) Nu ska jag fortsätta smsa med finaaaaa felix ♥ puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0