Life isn't fair - get used to it.

Jag ligger i min säng och lyssnar på världens finaste låt. Finns ingen finare. Själen av din vän. Samtidigt så chattar jag med min fina och bästa Oscar som jag saknar så mycket. Och som jag bara vill få tillbaka. Mitt hjärta, förlåt för allt. Vi ligger och pratar om allt möjligt och det är så skönt att få skriva med gamla vanliga han. Min trygghet. 
 
Idag har jag varit i forum och hann köpa ett par jeans, mascara, rouge, eyeliner och kajal på mindre än en halvtimme. Snabba puckar. Fanny följde med mig hem sen och åt tacos. Hon åkte hem vid nio och då gick jag och träffade Hannorna, Wille & Anton. Vi satt i en lekpark och pratade. Runt elva kom jag hem och sen dess har jag suttit här. 
Allt hos mig börjar spåra ur. Igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0