Long time ago †







Hejsan! Förlåt för sån jävla dålig uppdatering. Har inte bloggat på år känns det som. Lite små inlägg här och där, och jag vet faktiskt inte om jag vill förbättra mig. Tycker det är rätt skönt att bara kunna skriva när jag vill, lalla av mig lite & inte ha någon press. Så jag fortsätter såhär! Sen får vi se vad som händer längre fram. 
 
Hur mår jag då? Haha,  måste bara avbryta mig snabbt.. jag skriver ALLTID "hur mår jag då?" eller "hur mår ni då?". Pinsamt. 
I vilket fall som helst, så mår jag bra. Hyfsat iaf. Jag  har börjat träna igen. Springa, styrka och hela det där köret. Nu ska fetto bli smal. Har också precis bokat biljetter till Spanien i Oktober. En vecka blir det, sen två veckor plugg & sen är det höstlov. Känns bra. Skönt att komma hem också. Bli glad på riktigt, och få ett äkta smile på läpparna. Fyfan vad bra. En vecka. Sen tillbaka igen. På med allt fake igen och börja låtsas. Allt ska vara så jävla perfekt & det är skitsnack, rykten, du måste göra det & du måste se ut på ett visst sätt. FUCK OFF! kan inte bara alla börja acceptera varandra precis som dom är? kan inte alla, både tjejer och killar, se insidan före utsidan? tänk era jävla ärthjärnor. finns så många jag är trött på just nu! 
 
Inte menat att detta skulle bli ett fuckoffjaghatarallt inlägg, men kände för att få ur mig lite. Lallar inlägg sa vi ja.. haha. En jävla massa text men ingen betydelse känner jag. Eller vad säger ni? 
Om ett tag ska jag faktiskt lägga mig och sova. Imorgon är det en ny dag. Skolan & sen hem till Fanny & sova där. På kvällen ska vi ut och träffa vänner. 
Ha det så himla bra, så hörs vi säkert om ett tag igen! love ♥ 
FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM, UPPDATERAR VARENDA DAG, veronicaburman heter jag. 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fin blogg :)

Svar: tack :)
veronicaburman.blogg.se

2012-09-09 @ 13:33:38
URL: http://Pinkellen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0