Min helg

I fredags så var jag ute med massa vänner. Jag, Fanny, Cajsa, Angela, Elin, Vendela, Moa, Daniella, Godar, Kevin, Sune & Sebbe. Förlåt om jag glömt någon! Vi satt och snacka och hade det kul. Jag & Fanny kom hem vid 4 på morgonen någon gång. Då däckade vi på en gång.

På lördagen vakna vi rätt tidigt. Varken jag eller Fanny mådde bra. Båda var sega, hade ont i huvudet osv så jag åkte hem till mig & tog det lugnt med familjen. Kollade på tv och sånt.
Gjorde inte så mycket mer den dagen!

Igår, söndag, så åkte jag hem till Fanny på kvällen. Vi kollade på X factor & sen gick vi ut & träffade Angela, Vendela, Cajsa, Moa, Emelie A, Emelie F, Elin, Kevin, Sebbe, Elias, Sune, Jorge, Adrian och säkert fler. Vi satt på donken ett tag för att det var så jävla kallt. Alla var nog rätt sega eller iaf jag & Fanny så vi åkte hem vid tolv. Då var vi hemma ett tag. Åt nudlar, kollade på tv och sånt. Vid halv två gick vi ut & träffade Moa, Jesper, Oliwer, Tobbe, Pontus & Alex. Jesper, Oliwer & Tobbe cyklade iväg till Shell & jag, Pontus, Fanny, Alex & Moa satte oss vid en busshållplats och snackade. Vid tre gick jag & Fanny hem. Sen somnade vi.

Idag har jag & Fanny varit i forum i flera timmar och letat kläder. Hittade en Superfin jacka & så köpte jag ett halsband & en kofta. Måste iväg nån annan dag & hitta lite andra kläder. Vi träffade Angela & Emelie ett tag också.
Sen följde jag med hem till Fanny & kollade X factor & nu är jag hemma. Om ett tag ska jag gå och lägga mig! Imorgon är det skola igen. Inte alls taggad.. :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var köpte du jackan? :)

2012-09-25 @ 09:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0