Personer som verkar vara så otroligt starka är oftast dom som är svagast

Lyssnar på musik. Som vanligt. Smsar med en fin person som får mig på lite bättre humör & så tänker jag. Hur fan ska jag göra? Allt bara snurrar.
Imorgon är det tisdag och det betyder idrott och jag hatar idrott så därför hatar jag tisdagar. Har faktiskt inte varit med på en ända idrottslektion sen skolan började. Eller jo, en. Men den gills inte för jag var inte ombytt & jag gick vara runt i skogen och pratade med Angela, Pontus & Samuel. Men jag fick iaf närvaro.

Idag har jag varit i skolan. Som tur är. Skolan idag sög, på riktigt. Började gråta för att jag var så sur och var bara på allmänt dåligt humör. Men den blev bättre mot slutet.
Efter skolan var jag med Fanny ett tag & sen gick jag & Isabel till Mölnvik & tillbaka. Solade gjorde jag också & så nu på kvällen träffade jag Moa & Kevin lite snabbt. Hunnit med rätt mycket idag, FÖRUTOM att plugga. Det får jag ta imorgon. Nu ska jag sova! Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du festar aldrig längre?
tacksam för svar.

Svar: vet inte vad jag ska svara på den frågan. och hur vet du? :) ni har ingen aning om vad jag gör på mina helger haha.
veronicaburman.blogg.se

2012-09-18 @ 10:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0