Söndag och jag är trötter

 
 
Hallå där. Hur är det med er? Med mig är det inte så bra alls faktiskt. Blev lite för mycket igår kväll så när jag kom hem skämde jag ut mig lite väl, så nu är det utegångsförbud 1 månad + ingen mobil under den tiden. Ooops. Idag mådde jag skitdåligt! Har legat och kollat på film hela morgonen och dagen. Sen har jag tagit ett långt bad, försökt äta lite & inte gjort så mycket mer. Klockan åtta börjar x factor som jag ska titta på. 
 
Imorgon börjar min prao. Ska praoa på min låtsas pappas företag som jobbar med ljud och ljus. Fanny & Angela ska också det, så det blir skitkul. En vecka ska vi vara där. Sen nästa måndag så börjar skolan igen, men jag & Fanny går bara på förmiddagen för sen åker vi till Spanien på kvällen. Är där en vecka. Najs azzzzz. Taggad som fan! Puss 

Kommentarer
Postat av: Daniela

har du slutat blogga? :)

Svar: Rida såg jag att du menade. Ja! Ridskolan har jag ridit på i 9 år och jag utvecklas inte där mer. Vill hitta en medryttarponny eller foderponny men än så länge har jag inte hittat någon som passar mig. Har varit och provridit osv, men ingen jag fastnade för. :)
veronicaburman.blogg.se

2012-10-01 @ 08:01:36
URL: http://medryttaresfavorit.blogg.se
Postat av: Daniela

oj mena har du slutat rida, haha

2012-10-01 @ 08:02:08
URL: http://medryttaresfavorit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0